MY Dear Brother

Qararuddin






میرا بڑا بھائی میری زندگی کا سب سے خاص شخص ہے۔  اور ہمیشہ میرے ساتھ رہتا ہے۔  جب سے ہم چھوٹے تھے، وہ میرا محافظ، میرا رہنما اور میرا بہترین دوست رہا ہے۔

  وہ ، سیاہ بالوں اور مسکراہٹ کے ساتھ جو کمرے کو روشن کر سکتا ہے۔

  وہوہ بہت مضحکہ خیز بھی ہے، ہمیشہ مجھے اپنے لطیفوں اور احمقانہ چہروں سے ہنساتا ہے۔  

 وہ ہمیشہ سب کے ساتھ احترام کے ساتھ پیش آتا ہے اور کسی ضرورت مند کی مدد کرنے میں کبھی کوتاہی نہیں کرتا ہے۔  

یہاں تک کہ جب وہ مصروف ہوتا ہے، وہ میرے لیے وقت نکالتا ہے، چاہے وہ کھیل کھیلنا ہو یا صرف باتیں کرنا۔  وہ مجھے اہم چیزیں سکھاتا ہے، اپنے لیے کیسے کھڑا ہونا ہے، اور دوسروں کے ساتھ کیسے برتاؤ کرنا ہے۔

  میں اس کی بہت تعریف کرتا ہوں اور امید کرتا ہوں کہ ایک دن اس جیسا بنوں گا۔  میں جانتا ہوں کہ میں ہمیشہ اس پر اعتماد کر سکتا ہوں، چاہے کچھ بھی ہو۔

  میں خوش قسمت ہوں کہ اتنا اچھا بڑا بھائی ہے۔  وہ صرف میرا بھائی ہی نہیں بلکہ میرا ہیرو بھی ہے۔

Written By Ali Gull Bullo